Onsdag

Hejsansvejsan!:)

Hihi nu är jag redan tillbaks och tänkte uppdatera lite. Lisa kom vid 10 i morse & så sladdade vi banan, käkade lite frukost osv. Se red vi. Hon red petro & jag bärran. Det gick bra för oss bägge tycker jag. Bärran känns ovanligt taggad, men red över lite bommar och småhinder osv. Jobbade med formen och allt det vanliga. Imorgon blir det ett chillpass på banan bara så att jag känner att hon är helt loss osv, sen ska hon även klippas imorgon ;D för tråkigt.

Nu tänkte jag snart ut & rida blackie lite, för imorgon ska hon träna. Efter hon ridits så är det bara fixa sig litegranna och typ dra till felicia och sen vidare till stan för att shopppppa!!! & troligtvis bio :) böööh måste bara säga att jag typ tror jag har en inflamerad muskel i låret :o för ont :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0