Mobilblogg

Ledsen men har inte hunnit blogga, eller jo men jag har så mycket just nu så jag inte ens orkar starta datorn... Men lovade ju att jag skulle berätta vem jag vart och tränat för och det var Lennart Lindelöw, tycker att träningen var riktigt bra! Inte riktigt som jag är van vid men jag vill utvecklas och testa på nya saker! Så ska börja träna för honom nu med bärran:) testa några fler gånger osv. Fick några bra tips att träna på och saker att tänka på. Orkar inte rabbla upp det nu från mobilen men kanske kommer imorgon. Dock gick han inte direkt ut så hårt utan ville nog bara skaffa sig en uppfattning om mig nu första gången. Tycker jag är bra och därför vill man ju komma dit fler gånger osådär! Vi hörs imorn istället pallar inte mobilen mer ;)


Kommentarer
Postat av: moa

är din iphone 4s bra?:D äre stor skillnad mot 4an?

2011-11-09 @ 15:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0