Min bästa!

Vet absolut inte vad jag skulle ta mig till utan min underbara mongohäst. Hon var så himla fin idag. Hoppade henne lite hemma & gjorde lite lydnadsövningar. På slutet hoppade vi en ganska högkombination. eller det var högt för att vara på blackie. Men vi kände att vi var tvugna att få upp henne lite på höjden då hon nun börjar tycka att det är urtråkigt att hoppa så låga hinder när hon bara behöver gå över. Så här har ni några språng. Kommer även lite mer filmer när jag väl fått upp dem på youtube. Dock blev denna uppladdad med någon sämst kvaliteé menmen.


Skrittade ut petro tillsammans med mamma och bärran också!

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj va grymt fint den hoppar

2011-11-06 @ 20:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0