ledig imorn

Göttans att jag är ledig från skolan imorn, för skönt, slipper den här äckliga söndagsångesten! :)
Vaknade som sagt upp hemma hos Lisa, hahah Hussfamiljen känns nästan lite som min extrafamilj, så nu har jag blivit "storasyster/barnvakt" åt Lilla Lisa ;)))) hahahh Nej men trivs mycket bra där! :)
Var med Lisa och My när dom red, sen följde jag med till deras farmor och käkade HAHAAH då låter man ju nästan som en familjemedlem när man får följa med till farmor & farfar och käka mat ;D

Sen åkte vi hit och red, red ut i skogen, lisa på petro, jagg på blackie o mamma på bärran! gick mycket bra vi red ut en sväng och sedan red vi alla på banan också.

Orkar inte blogga med har huvudvärk, fick äcklig mat och vi har inget o dricka hemma :(((((( Eftersom jag inte dricker vårat hemmavatten, så är på rätt dåligt humör nu..

saknar sommaren så otroligt mycket :((((((((((((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0