Kommentarer

moa  - är din iphone 4s bra?:D äre stor skillnad mot 4an?

Det som är skillnaden är väl typ att funktionen siri finns, annars vet jag inte riktigt, finns nog bättre sidor på internet att läsa om det eftersom jag själv aldrig haft 4an :)

Anonym - har du aldrig ridväst?:D

Jo jag har det alltid när jag tävlar eftersom det är lag på det. Dock blir jag young rider nästa år & då slipper jag västen! Rider även med den hemma om jag rider på hästar jag känner mig osäker på. Händer dock inte så ofta eftersom jag tycker att man blir klumpigare med väst på även om min är väldigt skön:)

   
   

Kommentarer
Postat av: moa

men på programmet siri? och röststyrningen kan man prata på svenska?:D

2011-11-10 @ 11:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0