Hello babes

Svenskatalet klart, för skönt! Ska bara slipa på det lite inför morgondagen och öva in det. Känns som att jag kommer tappa bort mig nu när jag har ett manus, vill egentligen prata utan de, men då ´klantar jag mig väl haha, kommer säkert bli äckligt nervös också :( huhuhu men äsch ska se saker lite mer positivt nu! så det går säkert bra! :)

Lisa red petro o jag bärr, blackie vilade. Så inte så mycket mer om det, men om någon är intresserad av att köpa c-ponny så är min älskling nog faktiskt till salu. Kan inte ha kvar henne längre, klart jag kan, men jag hinner inte med henne så mycket som jag skulle vilja och det leder till att hon tappar muskler osv. Vill liksom inte låna ut henne heller för då känns det som att jag kan ha kvar henne och ta föl på eller nåt, mihihih. Men hon är iaf världens bästa och världens finaste. Hon har vart min bästa vän i snart 8 år, så därför hemmet så sjukt mycket viktigare än priset.. men aja, det ligger ju ingen annons ute eller så, men som sagt världens bästa och finaste ponny!

min kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0