:D

Hej mina trogna läsare!, åh mitt liv är så underbart nu för tiden!
Sov hemma hos jempis inatt med beccis igår eftersom vi skulle träffa en präst i mullhyttan. Det var verkligen livets dag! Planerade våran London resa och hade förjävla kul! Natten var det bästa på länge kan jag säga! Gud vad jag älskar folk som pratar i sömnen <333333333333

Red bäris idag på banan och kan nog knappt med ord berätta hur fin hon var :o Började att rida med gramanen, men då behöver man liksom inte kämpa någonting utan hon bara går där perfekt ändå. Så tog av henne den och red utan och kan inte mer än säga att hästen har aldrig gått så bra under den tiden jag har haft henne. GALET, hon var till och med busig och sparkade bakut.

Orkar inte blogga mer, men mår så himla bra nu och vill bara behålla den här underbara känslan! :')
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0