Buse!

Hihi här kommer en till film på min fina! Hon är så grymt rolig att rida, det händer alltid något nytt på den där hästen. Hon får sina små ryck men det är verkligen så tydligt när hon ser ett hinder att hon fokuserar och gör sitt jobb. Jag älskar att jag bara kan säga att hon är min & ingen i hela världen kommer att kunna ta henne ifrån mig utan min vilja. Åhhh finaste! 



Från det ena till det andra så måste jag verkligen skaffa spotify premium nu, får damp på att jag inte kan lyssna på mina favvolåtar längre -.- :(
Ska även försöka få upp filmerna från båda 130:isarna på bärran.

Kommentarer
Postat av: beaaa

fin hon är!!! :D

2011-11-06 @ 21:21:03
URL: http://beatricenyberg.blogg.se/
Postat av: Bella

Ja usch fy tusan, tänk och mista sin bästa vän lixom.



Fint häst hörru :)

2011-11-06 @ 21:54:37
URL: http://gabriellamannerson.blogg.se/
Postat av: Anonym

har du aldrig ridväst?:D

2011-11-08 @ 21:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0