Bilddagboken

HAHA blackie som typ 3-4 åring, gud så ful hon var  haha.
Blackiiiie <3333
¨
BLACKAAAN <333

OCH ALLA TRE <333
blackie, lillis (rip) dropps
I dag red jag Petroo :D <333333 Hon gick bra, men ja skritta å trava bara ;) Petro är jättefiin! men ja ser ASTJOCK men min jacka är faktiskt ASTJOCK Oxåå xD hahah
miniiii
Du är bässt Fjonken (L) <3
 R&auml;kanhoppet
B&auml;&auml;st
S&ouml;&ouml;&ouml;tnosen &lt;3
ragazza
Viiii vaaann f&ouml;rsta omg&aring;ngen :D:D:D:D&lt;3 b&auml;&auml;&auml;&auml;st!!!!!!!!!!  Patricia,Jag,Kristin,Emelie L :)
Liten (:
Min s&ouml;&ouml;&ouml;taste Ponny EVER DIDA FOREVER saknar dej s&aring;&aring;&aring; :*(
lite udda bild p&aring; meej men DIDA &auml;r fiinast &Aring; jag saknar den ponnyn s&aring; inihelvete :'( &lt;3&lt;3&lt;3&lt;3&lt;3&lt;3&lt;3
HAHAHAH ASSSÅ SKÄNKELN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Petroo f&aring;r nya smeknamn en g&aring;ng i vecka typ :P :) &Auml;lskar dejj &lt;3
HAHAH asså herregud, älskar att jag aldrig raderade min bilddagbok, finns så sjukt mycket roliga & otroligt gamla och fula bilder. En jävla massa kärlekstexter till mina hästar också!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0