-.-

Skrev fetaste inlägget förut men det försvann -.- då blev jag så äckligt sur och stängde av datorn :)
Min dag har vart värdelös förutom min underbara blackie som hoppade3 runt felfritt på 95 andra rundan :')
Kom 3a i KM på Petro, det var 3 startande, behöver jag säga mer?
JAG HATAR ÄCKLIGA KLUBBMÄSTERVÄRDELÖSASKAP. Har vunnit 2 gånger och ramlat av 3 gånger, ena gången bröt jag benet och andra gången skrapade jag upp hela armen! mh livets!

Det började ju så totalt jävla  sämst idag också råkade typ klämma mitt jävla finger när vi byggde banan..... trodde seriöst att det gick av men jag kan ju iaf böja på det, har ju lite erfarenheter av de där & när jag bröt mig så kunde jag inte röra på foten och det gjorde en aningen ondare, hihi så detta är nog ingen fara heheheheh men skönt

bilden är lite skev och det är inte riktigt så stort som dt ser ut, men nästan :') dubbelt så stort som det andra iaf, älskar livet och klubbmästerskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0