väntar

Sitter och väntar på att mamma ska komma hem med mina energidrickor<333
Har inte gjort ett smack idag förutom skolan, sovit, och tagit in hästarna. Känns ganska konstigt att jag inte haft något att göra under eftermiddagarna. Har ju inte ens pluggat fast att jag haft hur mycket tid som helst :')

Men på lördag ska blackan igång igen! :D wiiie ska bli så roligt. Hoppas på ett riktigt roligt 2012 med henne. Får börja  året med några lokala 90 1m, för att sedan gå upp i 110 rätt så fort om allt funkar som det ska, så får vi se hur långt hon kommer detta året.

Bärran ska inte heller ha någon mer speciell vila. För hennes kropp är det bättre att få någon vecka då och då. Annars blir hon stel som en planka och då ger ju inte vilan någon speciell effekt. Hennes kropp är även finare än någonsin nu och det vill jag behålla. Hon ska nog ut på tävling så fort som det är någon nästa år. Målet med henne är väl att kanske starta någon 140 om hon forstätter på det spåret som hon var inne på i grevagården. För då hade jag inte alls tvekat att gå in i en. Men vi får se, vill iaf behålla min stabila nivå  på 130. Så får vi se när hon ska säljas. Troligtvis innan sommaren.

ALDRIG MER VÄST. 2012 kommer bli LIVETS ÅR!


Kommentarer
Postat av: Anonym

svar: hej jag har betalat in medlemsavgift för Ryttarkamraterna Kumla :) så nästa år tävlar jag alltså för dom :)

2011-12-15 @ 19:25:33
Postat av: evelinn "enewe" åkerman

oj, glömde skriva mitt namn men det var jag som skicka kommentaren över :)

2011-12-15 @ 19:25:55
URL: http://enewe.blogg.se/
Postat av: Tove - Ponnyryttaren ♥

svar: Jag ska nog tävla för Viby i år också tror jag, eller är rätt säker på. Men jag vet inte om jag ska bli medlem i örsta, om man måste det för att få rida i ridhuset. Då jag ska rida på Helenas unghäst där :D Vi får se :D

2011-12-15 @ 21:33:04
URL: http://mysweetdarling.blogg.se/
Postat av: emelie

sv: hihi jaa :D jag byter till ryttarkamraterna till 2012 :))

2011-12-16 @ 16:15:36
URL: http://fjordyy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0