min träningsdagbok

Har ju ett arbete i skolan där man ska lägga upp sina egna träningspass, det skulle man ha börjat med för ett tag sen men jag börjar nu och håller på under lovet istället, mitt mål är att klara 15 i brutalbänk, men det känns ganska så orimligt för mig eftersom jag max klarar typ 3-4 st så om jag klarar 10 st efter detta kommer jag vara riktigt nöjd.

Träningen idag:
Löpbandet - 30 min 5km 350 kalorier. Sprang i ett ganska hög tempo i början, sen efter 3,6km så slowade jag ner tempot och gick ca 900m och sen sprang jag det sista igen.

Sen har jag gjort ca 100 situps, 20 fältknivsgrejs och även 100 rygglyft. Det får räcka för idag så får vi se vad som händer på nästa pass. Det är tänkt att jag ska träna så intensivt 3 dagar i veckan, dem andra dagarna får det bli vanlig jogg på bandet + massa hästar som rids (;

Kommentarer
Postat av: evelinn "enewe" åkerman

Svar: är sjuk, annars skulle jag kommit! du får gärna återberätta det som sas om det inte kommer ut på hemsidan :)

har planerat följa med till boda borg så jag lär känna lite nya, men jag hittar ingenstans där man kan amäla sig? :/

2011-12-17 @ 21:57:57
URL: http://enewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0