Lycklig!

Hejsan mina fina.

Idag var första gången på en vecka som jag satt på en häst. Skrittade bärran på banan tillsammans med Lisa & Petro, sen red jag min finaste svarta första gången på flera veckor, och hon var så himla fin! Hon var så lugn. Hade trott att hon skulle vara helt galen men icke. Hon skrittade lugnt och fint o så travade vi lite och tog några varv i galoppen. Kändes verkligen underbart att få sitta på hennes rygg igen! :)

Annars har jag bara myst med Lisa och spelat in massa galna filmer hahahah får se om någon kommer upp här på bloggen.

Sen var vi även iväg på möte på örsta, det var inte många som kom, som vanligt.. Men det bestämdes iaf att vi ska till boda borg den 8 januari tillsammans med dressyrarna, sen diskuterade vi även lite läger osv. Men mer om det kommer vi nog ta upp på boda borg för då ska vi bestämma ett möte till där både hopp & dressyr ska samlas. Eftersom vi tänkt att vi ska starta en ungdomssektion då också!
Vi pratade lite om lag och klubbkläder. Hahah ska verkligen försöka engagera mig och försöka göra detta så bra som möjligt. Försöka få tag i sponsorer så att vi kan få jackor osv billigare.
Men der var väl ungefär det vi tog upp. Så får vi se sen vilka som kommer att komma till RKK eftersom det inte var en enda "ny" med på mötet. Men förhoppningsvis blir det bra!


mitt finaste hjärta, du gör mig så lycklig!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha då räknas jag som "gammal" alltså? ^^

2011-12-18 @ 22:11:23
URL: http://spotlighten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0