Klubb nästa år

Jag har verkligen haft mycket funderingar på vilken klubb jag ska rida för nästa år, eftersom jag inte tycker att jag fått ut ett smack av att tävla för RKK, och det med div1 i år blev bara för mycket så jag valde att hoppa av.

Så jag har tänkt på lite olika möjligheter osv, tex att tävla för jump club. Bara för att ha en klubb att tävla för, annars har väl tanken vart att jag ska stanna kvar i RKK.

Men RKK har ändå vart min klubb under hela min "karriär" (haha) & vi har haft riktigt roligt tillsammans dock har det vart lite upp och ner dem senaste åren och vi har förlorat många medlemmar. Men som det känns nu så kommer det att komma fler till RKK nästa år. Först och främst yngre ryttare vilket jag skulle tycka var jätteroligt!

Men om jag ska vara kvar där nästa år så vill jag att det ska bli skillnad. Dock får jag väl ta tag i det själv, men det skulle nog vara värt det. Att vi kanske startar upp en hoppsektion eller typ av "ungdomssektion" med både hopp & dressyrryttare. Att vi kan samla in pengarpå olika vis, och sen kanske ta in några nya tränare som man får testa och så kan vi ta av dom pengarna som finns i kassan liksom.

Så jag blir nog alltså kvar i RKK och så får vi faktiskt göra det så bra som vi kan, och inte bry oss om vissa surkärringar som tror att dom äger hela anläggningen!! :) och börja med roliga aktiviteter i klubben som gör att folk vill stanna kvar!

Vilken klubb har ni tänkt att rida för nästa år?


Kommentarer
Postat av: lisa

rkk:)

2011-12-14 @ 19:20:26
URL: http://lisaochniljljus.blogg.se/
Postat av: Linn Forsström - livet på Stuteri Ängsbacken

Jag har beslutsångest för vilka jag ska tävla för :(

2011-12-15 @ 12:43:14
URL: http://linnforsstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0