Hey baby

Hola,

Orkar ju typ aldrig blogga längre, för har kommit på att titta på film är mycket roligare än att skriva tråkiga inlägg på datorn. Men tränade med världens bästa Bärr igår, galet så fin hon var! Hon har ju tagit det lugnt ett tag och nu är hon ju igång igen men den här vilan har vart extremt bra för henne och hennes kropp. Jag menar hon börjar ju bli lite till åren och det är klart att det blir skavanker på dem. Så lite vila då & då rekommenderar jag allt. Så slipper ni spruta upp dom när dom blivit överansträngda ;))

Men hon hoppade riktigt bra och var som en dröm på marken. Helt sjukt alltså, nästan så fin så man inte vill sluta rida på henne, och den känslan har jag aldrig riktigt haft. Så är mycket nöjd!

Lisa tränade med petro & det gick också galet bra! dom passar verkligen grymt bra ihop och Lisa rider henne så himla bra!

Meeeen, funderar på att lägga ut annons på hastnet snart även om det känns jobbigt. Men beslutet är ju taget, jag kan inte ha kvar min prinsessa längre. Men jag drar ut på det så länge som det går haha :(

Världens bästa och älskade fjonk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0