åååh goshelg :)

Mitt och Rebeccas projekt gick AWESOME! Jäklar vad allt flöt på! Vi fica massor av beröm och folk tyckte vi gjorde det bra och att det var en rolig idé osv osv! Jätteroligt. Känns ¨så himla skönt att det är klart! nu är det bara rapporten kvar! GOOO OSS!

Lisa hoppade även fjonkieponkie 80 80, och första rundan vart det lite kaos, petro stanna så lisa blev nockad & så hoppade hon av så stort så hon blev nockad igen haha stackarn så hon utgick efter 5an kan man väl säga. Men sen till nästa runda stämde precis allt! har aldrig sett Lisa rida så perfekt någongång inte en endadte liten miss så då var dom felfria, GRYMT JOBBAT LISAFISA :)

Så igår eftermiddag åkte jag till familjen Lisa och spenderade natten där, vi hade mysjulbak :') så det vlev både lussekatter och knäck! sjukligt gott, hihi och  pizza till mat, underbart!

Imorse bakade vi kola, haha så nu blir man lagomt fet inför jul :D, Sen åkte vi hit och red petro o bärris.
Skrittade först ut sen banan. O seriöst så undrar jag vad som hänt med bärran xD Hon går så bra :o Precis heeela tiden. Höll till och med på att trilla av idag för hon gjorde värsta bocksprånget och sparka bakut samtidigt hahah vilket hon typ aldrig har gjort :O och jag red barbacka heheh o sånt där är man inte direkt berädd på att hon ska göra. Men hon känns iaf sjukligt fräsch så det ska bli riktigt roligt att åka till grevagården till helgen! :)

 ´Fick låna donkey kong på wii av Lisa så nu ska jag fortsätta spela :DDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0