what's up

Hello babes, skolan var riktigt kul idag med faktiskt. Eller idrotten var fasen jobbig :o körde stafettgrejsimojs & mina ben var verkligen som spagettisar men lite motion skadar ju aldrig. Jag och becci ägde på engelskan osv osv osv! Hihi vad vore skolan utan min beccci liksom?.
Slutade 12:05 idag eftersom vi inte hade IV-val idag. Gött!
Hem och drack en massa pepsi max, sov en timme, vaknade upp aspigg & red petro!
Åh min fina lilla ponny! Hon var verkligen underbar idag. Länge sedan jag hade en sån bra känsla på henne nu, har mest tyckt att det vart jobbigt att hon måste ridas på senaste tiden & därför har hon inte gått speciellt mycket. Men jäklar idag! red massa öppnor/slutor/skänkelvikningar osv & hon gör det så perfekt, awwwie! På slutet när jag travade av kunde jag verkligen känna hur igenomjobbad hon var. Grymt ridpass på världens bästa ponny!

använde mina chaps idag (samma som på bilden) & det som är så sjukt kul är att dom satt som en smäck där verkligen perfekt & de var typ 3 år sedan, & nu är dom sjukt stora :o dock ser dom ut att sitta ganska så bra på bilden under också, vilket dem egenligen gör bara att jag kan dra av dem nu utan att dra upp dragkedjan xd. hehe tur att mina vader inte är som köttbullar längre utan att jag till slut växte & blev hela 171,5 cm lång!


världens bästa chaps & mina fina röda ridbyxor!!!

Nu ska jag snart iväg på träning med bärran. hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0