världens bästa!♥

Världens bästa dag & världens bästa hästar & världens bästa allt!
Tränade med både bärran & blackan idag & jag kan nog knappt inte beskriva med ord hur bra det gick. Allt bara klaffade jag kom åt bärran precis på rätt sätt på backen & hon var så fin, även allt i hoppningen stämde & jag red så jävla bra ;o inte varje dag man kan säga det.. Men jag fokuserade verkligen hela passet & sista banan vi hoppade gick awesome! fokus på 110 % & kom rätt på alla hinder osv.. Jaaa herregud sjukt nöjd & Eva var nog också riktigt nöjd hehehe :)
Blackie fick ju ett träningspass här hemma & i börjarn oh så fin hon var & avslappnad. Det enda med henne idag var att hon inte rikigt ville fatta vänstergalopp men det var nog det ända, hoppade 5½ med henne för första gången idag & det gjorde hon perfekt hihih hoppade väl en kryssoxer på sådär 105 kanske sen hoppade vi ett räcke med bom framför och koner under, hehe hon rev den en gång när jag kom i trav eller kanske två? (vi har världens lättaste bommar vill jag tillägga) Men sen kan jag lova att hon inte rev igen, shit dem två sista språngena var helt galna, jag bara flöööög ur sadeln :o hihihi jag har världens finaste häst! Nu är det bara träna på som vanligt och sätta lite mer press ibland och mycket sidvärtsövningar så kommer det bli awesome! så mycket som hon utvecklats på så kort tid så (a) Sen vet jag såklart att det kommer komma bakslag herregud det är en unghäst och det går alltid några steg framåt o sen tillbaks några steg.. Men just nu är hon helt amaziiiiing. Hon sparkade inte en enda gång idag heller! :D


den första bilden ser man ju inte så jättetydligt på men tusan vilken skillnad det har blivit på henne :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0