tidsfördriv

När kysste/hånglade du med någon senast? några veckor sen ;d
Vad har du druckit idag? oboy & vatten
Men ätit då? hamburgare, mackor & wiernerbröd
Dagens mest lyssnade låt? resten av ditt liv
Är det nåt du vill veta? de finns väl alltid saker man vill veta;)
Vad har du på dig nu och vilken färg är det på det du har på dig? trosor, bh och ett linne
Vad har du gjort idag? vart med jessica och ridit!
Vad retar dig mest just nu? inget speciellt
Vem skulle du vilja ha nu? jadu nån snygg kändis kanske?
När åkte du buss senast? Odet var ett tag sen..
Är du nöjd med vädret som är nu? vädret har vart asnajs, men nu ska det nog bli regn så nej.
Vem umgicks du senast med? jesssiicaaa
Röker du? Neppps, aldrig gjort de ;)
Har du testat nått knark? Nooope
Dricker du alkohol? Ja det händer väl ;)
Bästa familjemedlem? mamma
Har du några smycken på dig nu? ett armband
Hur ser din frisyr ut nu? Uppsatt i toffs
När fikade du senast? Idag
Umgås du med rätt folk? Jojjomen vad jag tycker iaf:)
Har du några hemligheter för dig själv eller med andra? jojjomen
Är det någon som du vet att du kan lita på till 100%? Javetttetuuuuuuuuusan, men jo.
Bästa mening från en låt? johnny la gente esta muy loca hahah eller?
Bästa replik från en film/TV-serie? ingen aning
Finns det nåt du behöver just nu? nee
Men nåt du behöver jämt och ständigt? mina hästar
Finns det folk du saknar? Jajjjjjjemen
Vad går dig på nerverna? finns en del saaker..................
Har du något hatobjekt? Jajjjjemen! :D
Favorit stuk på film? romantiska komedieer :')
Finns det nåt du gör som du tycker är onödigt men du gör det iallafall? hmmm
Nämn något som du är beroende av? nepp
Nämn någon som gjorde dig glad igår: Vissa människor :)
Vad gjorde du kl 8 i morse: Sov så gott så :)
Vad gjorde du för 15 minuter sedan: inte så mkt
Det sista du sa högt: "näääääää"
Vad var det senaste du köpte: chips på OK
Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit
ad Godaste glass-smaken: daim
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: vettetusan
Sover du tungt: Jojjjomen
Drömmer du mycket: Jaa, nu på sista tiiden :o
Mardrömmar: nee
Vilket ämne är roligast i skolan: idrottspsykologi faktiskt :o
Trivs du med ditt jobb: Jobbar inte :)
Favoritlåt just nu: har faktiskt ganska många nu :)
Vad ser du om du tittar åt höger: min vägg & massa rosetter
Vad gör dig glad just nu: Jaduu min dator kanske?
Vad ska du göra härnäst: soooova
Höger- eller vänsterhänt: höger
Favoritgodis: vet inte :o

Sommarplaner 2011: jadu den är snart slut ju :O
Hur många kuddar sover du med: 1 men jag har två ;)
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska till tuuusen!
Vem är viktigast för dig: mina vänner,mamma, o mina djur!
Bio eller promenad: Promenad till & från Bion ;)

Är du kittlig: liteee
Snarkar du: kanske någon enstaka gång :o
Stjärntecken: Kräftan
Äckligaste insekten: Alla?
Vad vill du jobba som? ingen som helst aning :(
Stökigt eller välstädat? jag är ganska stökig av mig :(
Anser du att du är stark? jajjjeemenn!!! haha fast de beror ju på;)
Vad längtar du mest efter just nu? nästa sommmar!!!!!!!!!!!!!!
Hur svarar du i hemtelefonen? vi har ingen
Hur svarar du i mobiltelefonen? Aa de äemelie
Antal timmar sömn inatt? 7 ;)

Sov du ensam? Noope
Vad ser du fram emot? Att det ska bli nästa helg så jag får tääääävla!!!!!!
Vilken årstid är det nu?  sommar
Anser du dig själv snygg? haha njää men man har sina dar ;) 

Är du kär nu? nepppppp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0