Sorry

Förlåt för att jag är sämst på att uppdatera under dagarna, men jag orkar verkligen inte starta datorn direkt efter skolan bara för att skriva ett säkert helt ointressant inlägg haha.
Skolan var iaf riktigt kul & vi hade spi-dagen idag. Man skulle göra massa uppdrag med sin grupp som man sen skulle fota för att visa lärarna så fick man olika poäng för olika uppdrag tex meditera i en galleria, ta kort med en gubbe som hade minst 2dm långt skägg, ta en bild där alla i gruppen hoppade osv.. :) det var hur roligt som helst även fast att våran grupp inte vann ;).

Har inte riktigt ork för att skriva om ridpassen idag men petro fick gå ut i skogen, bärran fick gå ett markarbetspass på banan (omg hon var verkligen sjuuuuuuuuukt fin!) Blackie också ett pass på banan (Gick helt ok, dock lite jobbig i munnen)

Nu tänkte jag hoppa in i duschen & sen koppla in min tv på rummet, wihoooo har äntligen fått tillbaks den eftersom den tillfälligt vart nere eftersom våran stora gick sönder ;(.


äntligen ska min bänk få en tv också!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0