shopping

Ojoj inte haft ork att blogga idag, det har ju förfasen vart typ 100 grader i solen hela dagen.. Så jag har jobbat lite på brännan! så nu är jag till och med bränd på magen. AJAJ :( men bara jag blir brun sen så är det lugnt! mihihi. Nu på eftermiddagen åkte jag en sväng till marieberg med mamma. Hittade ett par solbriller för 19 spänn, 2 klänningar, dock ville jag lämna tillbaks den ena när jag hittade den andra men då visade det sig att man inte fick lämna tillbaka reavaror -.- aja som tur kostade den ju bara 49:- (på bik bok) Sen köpte jag en klänning på MQ (en sån som BB-sara hade på BB-finalen! suuuperfiiin!. REA! O det som var dyrast idag var ett jävla skärp som kostade 180:- :O men det var fint och passade till klänningen. Sen köpte jag även en deo & ett par jeans. Får se om jag får upp några bilder, min kamera är död & jag hittar inte laddaren :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0