min rygg kan dö

Hahaha måste bara börja med att säga FAN VA LYCKLIG JAG ÄR, MITT LIV ÄGER! Sen till det lite mindre roliga. Min rygg bokstavligen plågar mig långsamt till döds, satan i gatan va ont jag får alltså.. Men min bror knäckte nyss hela min rygg så det knakade i varenda kota (hahah det kan fan inte vara bra) Men nu känns det iaf lite bättre och den plågar mig inte lite mycket :')

Har packat klart allting nu så det är bara att bära ut i bilen imorgon och rulla iväg! wonderbart. Klippte även bärran förut & jääklar vad hon njöt utav de, awwwie fina hesten. Så nu är hon superfin tills imorgon! Ska gå upp halv 4 hehehehheheh jetekuuwl. Så får se om jag orkar knoppa henne innan vi åker eller om jag hinner göra det när vi kommit fram, det får vi se.

Glömde min mobilladdare hos jessica också buhuuu :( Men kommer nog få låna mammas telefon tills på måndag när jag ska träffa jessica igen och få tillbaka den!! eller om jag  kan ragga upp någon som har en laddare som passar till min mobil i tieerp, men alla har ju sina jevfla iphoooooones :(

Funderar även på om jag kanska ska packa ihop datorn nu & gå och lägga mig? hehe jag fattar inte ens att jag står på benen fortfarande, sov ju liksom ca 2 timmar inatt & har hållt igång hela dagen idag (yy'

mysklääääääääääääääder <3<3<3


Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis till det fina resultatet idag! Super kul för er! :)

2011-08-11 @ 21:40:28
URL: http://spotlighten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0