min dag i det hela

Blogg & skola + hästar funkar inte för lilla mig, såhär har min dag sett ut om ni vill veta ;)

klockan stod op 06;15, satt på tåget till skolan 07;24 gick i skolan till 15;50, kom hem med tåget vid 16;30. Sen var det bara hem & borsta petro och åka iväg till kumla för Lisa skulle hoppa P&J & det gick superbra!!! nolla i 70 & ett stopp i 80, men rundorna var verkligen helt grymma! Lisa var jätteduktig bara en liten miss i 80 men det är sånt som händer allt annat var perfekt! :') hihi dom är så duktiga mina sötisar. Sen var det ju ganska segt där liksom var väl hemma vid 19;20 kanske. Åt lite pasta med pesto eftersom jag endast ätit några äckliga pastabitar i skolan + 3 godisar typ haha. 20;00 var jag ute i stallet typ & red två hästar, omg säger jag bara. Jag är död nu. Men det är smällar man får ta! Båda blackan och bärran skötte sig bra! specieltt blackie, jag har sagt det men jag säger det igen hon är verkligen den finaste hästen jag har & någonsin kommer att sitta på. Hon är totalt underbar!

Nu ska jag bara välja kläder tills imorgon & sen ska jag sova. Det där med att städa mitt rum och allt sådant hinns fasen inte med :( Men imorgon går jag bara till 11;50! lite underbart :') dock är bästa becci sjuuuuuukis :( men aja nu ska jag sova, vi hörs väl haha


liten emelie på stor petro haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0