Make your move

Blackan fick vila istället, hon skulle ju bara ha skrittat iaf. Men hon får gå ut i skogen imorgon :)

Annars har jag bara kollat på allsång på skansen & måååååååns är ju bara för mumsssssig!. Sen har jag även hurtbullat mig lite och vart ute och jobbat på konditionen, gick 1km, sprang hela 3km utan att stanna :o & gick 1km igen. faaan va skönt det är när man känner att det går framåt & man inte blir trött av att bara springa en liten bit typ. Sen att det bara blir lättare hela tiden & att man orkar mer! asgötttit. Visst även om jag inte springer speciellt långt så duger de för mig ;) ska ju inte direkt börja springa marathon.. Så jag är nöjd :D men imorgon ska mina träningsvärkande ben få vila :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0