lyckligast i världen

Jag har världens finaste hästar!
Blackie fick gå ett pass på banan & hoppa sådär. Hon var verkligen sjukligt fin, även om hon försökte kasta av mig ett par gånger.. Men hon hoppade fina språng & speciellt det sista ;) hihi det kommer snart upp en film på det. Är verkligen supernöjd med henne & hur hon utvecklas hela tiden! här kommer lite bilder -






världens finaste!!!!!, men åh ge mig en systemkamera...


Bärran red jag tillsammans med Lisa & Petro. Hon gick också hur bra som helst!! hihi, jäklar vad allt ska gå bra nu :) Hoppade även lite med och körde lite små "tävlingar" och att man fick fel om man klonkade i någon bom, men varken jag eller Lisa klonkade någon bom på hela passet så vi kan väl säga att båda vann :) Hoppade även en oxer på slutet på ca 130 & jävlar vad hon hoppa mig ur sadeln ;o höll på att trilla av hahah.. Hoppade den några gånger till och hon hoppade så himla fint! finaste prinsessan! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0