jävla satansregn

buhuuu vart myskväll igår hos jessica med lite folks :) vi kollade på easy a & 27 dresses. Riktigt bra filmer enligt mig, precis sånna som jaag vill kolla på haha, fuck skräckfilmeeer.. Somnade runt 7 heheheheheheheheh kul. Gick upp vid 9;20 & gick en långpromenad till bussen & sen cyklade jag hem från kumla. Precis lagomt när man sovit sådär 2 timmar och 20 minuter!! + att det började spöregna :( men som tur hade jag bara en liten bit hem :) Men sen jävlar bröt helvetet ut :o himlen totalt öppnade sig..... man såg inte ens ut.

Jaja nu chillar jag litegranna & sen ska jag ta tag i packandet ;) Åker ju till tierp ikväll :) Även fast att jag önskar att vi kunde åka tidigt imorgon istället.....

my love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0