götttit mööös

ge mig en egen lägenhet nu tack!!!!!! eftersom min brorsa åkte bort igår så bodde jag i hans lägenhet inatt tillsammans med jessica & tre katter, haha två kissemiisssebebisar som verkligen är såhäääääääääääär söta :') Kollade på två filmer igår och idag har vi kollat på DH & ätit kebabrulle, hehe jag gillar att pizzerian bara ligger runt hörnet ;)
Sen drog Jessica hem och jag blev kvar här själv hihi, har faktiskt vart riktigt snäll och diskat upp allt äckelpäckel dom hade lämnat kvar. Men ärligt så var det rätt kul. Har inte diskat för hand på typ fleeeeeeera år :o.
Men nu tänker jag fortsätta att kolla på DH & gosa med bebisarna :') byeee

Kommentarer
Postat av: kanske jesus

hejsan svejsan på digsan hoppsansa, det är jesus som talar. kan inte riktigt understanda vad texten åp din söta lilla header betyder och undrar även om det är finska eller nåt annat såntdär konstigt språåååk ?

hejdåsan svåsan jag bara skojsade det var ju inte jesus utan det var ju ELOJNNNNN

2011-08-18 @ 15:48:23
URL: http://elojnwestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0