dåligt humör

usch & fy o blää vilket dåligt humör jag är på -.- jag & mamma blir osams hela tiden spelar verkligen ingen roll vad som sägs så blir de bråk. Lite ovanligt men nu är det så konstigt nog.. Men till ridpassen iaf

petro - skritade ut i värmen barbacka tillsammans med felicia.

bärran - åh fina bärran! hoppade henn litegranna idag eller vi hoppade kombination för första gången sen sunne, har ju inte hoppat de sen "skadan" o det var ju de hon nita på i sunne, men nu hoppade hon den så himla fint & tvekade inte det minsta! wihooooo mina fina häst!

blackan - jaa herregud jag tror att vi två är lite för lika & nu vet jag att jag inte borde rida henne när jag är arg för hon ger fan tillbaks med samma medicin... så ja eftersom jag var arg så var hon argare så jag vet inte hur många gånger hon försökte sparka av mig -.- haha det är nästa lite komiskt! men vissa stunder var hon riktigt snäll & fiin :)

åsneheeest! nu ska jag ta mitt pick o pack o fly till jesssica för en kväll! wondeeeerbaaart!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0