dålig update

Igår åkte jag ju till jessica & vi åt piggelin & så bestämde vi oss för att cykla till statoil o köpa godis men det slutade med att vi handlade på ok istället hahah! Sen skulle vi egentligen dragit hem & kollat på film men ne då drog vi till en damm mitt ute i skogen och umgicks med lite människor istället, trevligt trevligt! Sen vid typ halv 2 på natten drog vi hem & kollade på trassel, wiiie seriöst världens bästa film!!! somnade runt 5 nånting assnajsigt  ;)

Tränade med bärran nu på kvällen & det gick verklige himla bra! dock var hon stark som en oxe nu när hon fick gå på en stooor bana o galoppera långa sträckor xd hehe men fick ett stopp för jag verkligen totaltabba mig. pinsaaamt. Är fasen lite ringrostiiig. Men sista banan vi hoppa gick kanoners och hon hoppade asbra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0