åh min finaste!

Red bäris tillsammans med Lisa som red på petro. Heeelt galet va bra det gick, åh min fiiina häst! Hon var verkligen helt underbar idag :') gjorde galoppombyten i vartannat & en gång till och med tre på raken ;o helt galet va lydig och fin hon var.
Petro var också riktigt fin med Lisa :) Vi red massa olika banor över bommar och så fick man inte klonka i för då fick man feeel. Riktigt roligt var det. Nu ska jag gå upp och vila en stund & sen ska jag gå ut och klippa bärran. Jag och mamma bestämdee oss för att åka imorronbitti istället. Blir mycket bättre.
Men datorn kommer att vara med i helgen men uppdateringen brukar ju inte bli den bästa när ma är på meeting men vi får see :)

världedns bästa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0