27 fel nanananannana

Ja men herregud idag i 120 lyckades jag dra på mig hela 27 fel. Inte många som lyckas med det inte..
Men jag är faktiskt väldigt nöjjd ändå för jag vann liksom över henne. Hon stannade en gång på 1an bara sådär lite dumstopp & sen var hon jättefin men rev ahindret in i tre-komb & sen surade hon ihop lite från utgången till 6an och stannade igen men sen gick det superbra igen och  hon hoppade kanon till 10 an :) Sen fick jag 11 tidsfel också hehehehh. Men vafan alla får bakslag, det är sånt som händer och för min del var det nog verkligen jävligt bra att det blev såhär. För nu en ganska lång period har jag tyckt att nästan allt med hästar bara vart skit.. Tyckt att det vart tråkigt att rida & allt annat som måste göras hela tiden. Jag tror helt enkelt att jag tröttnade på alla måsten.. Jag tröttnade verkligen.
Jag har inte spenderat 1 minut för mycket i stallet utan bara gjort de jag skulle och sen har jag gått in igen osv..
Men det som känns så jävla skönt är att efter den här helgen med dessa missar & allt så har jag blivit så galet motiverad till att bara börja om igen & göra det bästa av allting, bli mer noggrann, rida mer, pressa det lilla extra.. Göra precis allt det där som jag gjorde förut och som jag bara helt enkelt inte har orkat med nu på sista tiden. Så därför kan jag inte vara speciellt missnöjd med mina resultat. Så jag tycker att nu ni "alla" som läser denna blogg kan dömma mina resultat efter den här texten :)

Men som sagt nu är motivationen på topp. Nu jäääääääääääääääävlar!!!! heheheh vi ska allt tillbaks igen :')


Red både petro & blackan nu på kvällen när vi kom hem. Petro fick gå ut i skogen tillsammans med felicia & sen red vi en stund på banan. Mycket fin & jag red ordentligt.

Blackie testade jag det "nya" tränset (som bärran hade i helgen) Så därför fick hon gå på det bettet. Ett rakt bett med fasta ringar. Det funkade väldigt bra. Hon hade huvudet mer still & lyssnade mycket bättre. Så nu ska hon få gå på det ett tag eftersom det kändes så bra. Hon var liksom nästann helt lydig :o det är ovanligt hahah dock fick hon ju några ryck och körde sina bockserier och sparkade sina bakutsparkar, idag lyckades hon sparka bort en planka från staketet också, duktig hest. Men annars är jag väldigt nöjd med henne!

vi ska tillbaka dit bäris! <3 135 i årsta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0